Catering dietetyczny, całodniowy | Fit King Olsztyn

Pytania

najczęściej zadawane

W jaki sposób mam dobrać dla siebie wartość kaloryczną diety?

Jeżeli nie jesteś pewny/a jaką podaż kalorii wybrać dla siebie wówczas zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego z naszym dietetykiem, który na podstawie krótkiego wywiadu pomoże dokonać Ci wyboru. Takie rozwiązanie jest bezpłatne.

Rozwiń

Czy mogę dokonać wykluczeń produktów w swojej diecie?

Nasza oferta przewiduje możliwość wyeliminowania z diety produktów glutenowych, laktozowych, od zwierzęcych oraz ryb. Jeżeli interesuje Cie natomiast wyłączenie z dostaw poszczególnych produktów spożywczych jak np. kalafior czy brokuł wówczas wkraczasz w tzw. dietę indywidualną gdzie kolejnym krokiem jest kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym centrum obsługi klienta. Nasz pracownik przekaże informację czy obecnie jest wolne miejsce na dietę indywidualną i uzgodni szczegóły cenowe.

Rozwiń

Czy mogę spersonalizować swoją dietę?

Tak! Fit King Catering oferuje możliwość diety indywidualnej. Są na to dwa sposoby: 1. Dostarczasz nam swoje menu lub wyznaczasz produkty których nie chcesz spożywać lub 2. Spotykasz się z naszym dietetykiem, który stworzy dla Ciebie dietę dopasowaną do Twoich potrzeb lub jednostek chorobowych, a następnie te wytyczne uwzględnimy w naszych jadłospisach. Każda dieta indywidualna jest wyceniana osobno.

Rozwiń

Czy diety, które przygotowujecie są odpowiednio zbilansowane wg obowiązujących norm?

Tak, korzystamy także z produktów pełnowartościowych i wysokiej jakości. Nad zbilansowaniem naszych diet pracuje wykwalifikowany dietetyk kliniczny, który kieruje się obecnie obowiązującymi normami z IŻŻ ( Instytut Żywności i Żywienia).

Rozwiń

Czy otrzymane posiłki można podgrzewać w mikrofalówce?

Posiłki, które otrzymujecie w czarnych bądź białych pojemnikach zamkniętych folią są przystosowane do podgrzewania w mikrofalówce. Należy jednak pamiętać o uprzednim zdjęciu folii. Jeśli otrzymaliście posiłek w styropianowym pojemniku oznacza to, iż dane danie spożywa się na zimno i w tym pojemniku nie należy odgrzewać.

Rozwiń

Czy możliwy jest kontakt z dietetykiem zanim rozpocznę dietę celem konsultacji i czy jest ona płatna?

Tak, na naszej stronie w zakładce „kontakt" podany jest nr telefonu oraz adres mailowy do naszego dietetyka. W celu umówienia wizyty należy wybrać opcję kontaktu i umówić się na konsultację. Każda pierwsza konsultacja to koszt 100 zł, natomiast kolejne kontrolne przy kontynuowaniu cateringu 60 zł.

Rozwiń

Czy zestawy cateringowe są dostarczane autem wyposażonym w chłodnię?

Oczywiście, ze tak. Dbamy o jakość i trwałość naszych zestawów, dlatego nim trafią one do klientów są przechowywane w chłodni. Nasze auto jest profesjonalnie zabudowane izotermą chłodniczą oraz wyposażone w agregat chłodniczy.

Rozwiń

Jaki jest obszar w ramach którego dowozicie Państwo catering?

Obecnie jest to Olsztyn i okolice. Miejscowości do których dowóz jest wliczony w cenę zestawu to: Dywity, Kieźliny,Wadąg, Gutkowo, Redykajny, Bartąg. Natomiast naliczenie dodatkowych opłat następuje przy dowozach do: Różnowo, Spręcowo, Słupy, Nikielkowo, Ługwałd, Dorotowo, Tomaszkowo, Łupstych, Łęgajny, Stawiguda, Wójtowo, Warkały, Giedajty, Wrzesina, Klebark Mały, Szczęsne, Trękus, Trękusek, Ostrzeszowo- do każdej z tych okolic opłaty naliczane są indywidualnie po uprzednim kontakcie z naszym biurem obsługi. Jeśli Twoja miejscowość nie znajduje się w powyższej liście to zadzwoń do nas a postaramy się temu zaradzić ;)

Rozwiń

Czy mogę zmienić miejsce i godzinę dostaw?

Tak oczywiście tylko należy to zrobić z dwu dniowym wyprzedzeniem wysyłając nam maila na adres: kontakt@fitking.pl

Rozwiń

O jakiej porze dostarczane są posiłki?

Nasz dowóz odbywa się w godzinach nocnych i porannych dlatego zawsze zdążymy dotrzeć pod Twój adres do wyznaczonej przez Ciebie godziny, a dzięki naszej auto-chłodni posiłki będą zawsze świeże czekały pod Twoimi drzwiami.

Rozwiń

Czy w dni wolne i święta realizowane są dostawy?

Jest to uzależnione od terminu świąt i ilości dni wolnych pod rząd. Praktykujemy zawsze w ten sposób, że gdy w ciągu tygodnia wypada jeden dzień wolny to dostarczamy każdemu klientowi posiłki, chyba, że ten wcześniej zgłosił przerwę w tym dniu. Natomiast bez obawy za każdym razem informujemy klientów o wszelkich zmianach bądź pytamy każdego z osobna lub w formie informacji przekazanej w torbie cateringowej o obecność lub przerwie w dostawach w danym dniu.

Rozwiń

Czy istnieje możliwość zawieszenia dostaw?

Oczywiście, że tak, należy nas jedynie poinformować o datach przerwy z minimum dwu dniowym wyprzedzeniem. Catering o tą ilość dni zostanie wydłużony, nic nikomu nie przepada ;)

Rozwiń

Dziś był mój pierwszy dzień dostawy, dlaczego nie otrzymałem/am posiłków?

Dostawy realizujemy zgodnie z kalendarzem otrzymanym przy zamówieniu i po zaksięgowaniu wpłaty. Jeżeli jako formę zapłaty wybraliście przelew tradycyjny to być może nie dotarła do nas jeszcze zapłata. W razie wątpliwości zadzwoń do nas, a na pewno to sprawdzimy.

Rozwiń

Czym firma Fit Catering różni się od innych zajmujących się cateringiem dietetycznym?

Nie jesteśmy firma sieciową i upatrujemy w tym wielki plus, bo każdy posiłek jest przygotowywany przez kucharza i pomoce kuchenne z zachowaniem jak największej dbałości o smak jak i wygląd potraw. Dzięki temu mamy sporo stałych klientów i klientów którzy do nas wracają i to jest nasz cel. Nie jest sztuką zwabić klienta, sztuką jest żeby został na dłużej.

Rozwiń