
1. Wejdź na swoim telefonie na stronę panel.fitking.pl, następnie kliknij w środkową ikonę u dołu ekranu.

2. Z menu wybierz Do ekranu początkowego, aby dodać aplikację do ekranu startowego Twojego telefonu.
#PoKrólewsku
Moc personalizacji i pełnia możliwości w zasięgu Twojej ręki. #PoKrólewsku
Zapraszamy do zarządzania swoimi zamówieniemi z pozycji aplikacji. Od teraz możesz dowolnie zmieniać adres, czas oraz modyfikować dietę przez 24/7. Dodatkowo w łatwy sposób sprawdzisz stan swoich King Coinów z programu lojalnościowego, udostępnisz kod polecający który przysłuży Ci się do zwiększenia punktów, ocenisz nasze dania czy wykupisz dowolny dodatek, który dostarczymy Ci we wskazany w panelu dzień. Jeśli zdecydujesz się także na opakowania ECO, masz możliwość dołączenia ich w wybranym przez Ciebie okresie.
1. Wejdź na swoim telefonie na stronę panel.fitking.pl, następnie kliknij w środkową ikonę u dołu ekranu.
2. Z menu wybierz Do ekranu początkowego, aby dodać aplikację do ekranu startowego Twojego telefonu.
1. Aby zalogować się do panelu wejdź do menu w prawym górnym rogu ekranu. Następnie kliknij Zaloguj się.
2. Logowania możesz dokonać dzięki swojemu kontu na Facebooku oraz Google lub poprzez podanie swojego adresu e-mail i hasła
1. Wejdź w menu, następnie kliknij Zamów
2. Na Twoim ekranie pojawi się panel wyboru diety.
1. Wejdź w menu, następnie kliknij Moje konto.
2. Wybierz dzień, który chcesz zmienić. Następnie kliknij Przenieś na inny dzień.
3. Wybierz dzień, który chcesz przenieść.
4. Następnie wskaż nowy termin i kliknij Zmień termin.
1. Wejdź w menu, następnie kliknij Moje konto.
2. Wybierz dzień dostawy, następnie kliknij Wprowadź zmiany w adresie dostawy.
3. Wybierz adres bądź dodaj nowy.
4. Wybierz dzień i kliknij Zmień adres.
1. Wejdź w menu, następnie kliknij Moje konto.
2. Wybierz dzień, w którym chcesz dokonać zmiany.
3. Kliknij Zmodyfikuj swoją dietę.
4. Zmień dietę na inną z listy.
5. Wybierz dni do zastosowania i kliknij Modyfikuj.
1. Wejdź w menu, następnie kliknij Moje konto.
2. Wybierz dzień, w którym chcesz dokonać zmiany.
3. Kliknij Sprawdź nasze dodatki
4. Wybierz dodatki i ich liczbę, następnie kliknij Dodaj do koszyka.
1. Wejdź w menu, następnie kliknij Moje konto.
2. Wybierz dzień, w którym chcesz dokonać zmiany.
3. W sekcji opakowanie kliknij Eok opakowania.
4. Kliknij Do płatności.
1. Wejdź w menu, następnie kliknij Historia zamówień.
2. Wybierz dzień, w którym chcesz dokonać zmiany.
1. Wejdź w menu, następnie kliknij Kod polecajacy.
2. Udostępniaj kod znajomym i zyskuj dodatkowe punkty.